Mrt
Öğrencilerimizin okuyan, düşünen, yorumlayan, eleştiren, medeniyetimizin kültürel mirasını değerlendirebilen, zenginleştiren ve yaygınlaştıran; okumayı bir yaşam biçimi hâline getiren, arkadaşlarıyla kültürel zeminde yeni bağlar kuran bireyler olarak yetişmelerini sağlamak ve onların bilimsel, sosyal, kültürel, sanatsal, edebi ve meslekî gelişimlerine çok yönlü katkıda bulunmak amacıyla "Oku-Yorum" Okuma Kültürünün Geliştirilmesi Projesi kapsamında okulumuzca belirlenen kitaplar okul sitesinde paylaşılmıştır.
Şubat ayında tüm sınıflarda ''Deyim ve Atasözleri'' ile ilgili hazırlanan oyun kartları ile ''Anlat Bakalım'' etkinliği yapıldı.
Tüm sınıflarda ''Drama ile Atasözü ve Deyim Anlatma'' etkinliği yapıldı
''Atasözü/Deyim Resimleme'' etkinliği yapılarak hazırlanan resimler okul panosunda sergilendi
Divânu Lugâti't-Türk incelemesi: Ocak ayı içerisinde, proje kapsaminda ögrencilerle birlikte Divânu Lugâti't-Türk eserinin PDF dosyasi sınıf ortamında incelendi. Öğrencilerin eser hakkındaki ilk izlenimleri ve düşünceleri paylaşılarak eleştiri ortamı oluşturuldu.
Anlamını Bul Etkinliği: Edebiyat öğretmenleri tarafından sınıflarda "Anlamını Bul Etkinliği" hazırlanan oyun kartlari aracılığıyla gerçekleştirildi. Öğrenciler, eserin içeriğini anlama ve yorumlama yeteneklerini geliştirmeye teşvik edildi.
Hatirlatmaca Etkinliği: Tüm sınıflarda "Hatırlatmaca Etkinliği" çerçevesinde belirlenen kelimelerle başka kelimeleri çagrıştırmayı hedefleyen bulmaca çözme çalışmaları yapıldı
Hikaye Yazma Çalisması: Dîvânu Lugâti't-Türk eserinden alınan anahtar kelimelerle öğrencilere hikaye yazma çalışması yapıldı.Böylece öğrenciler dil zenginliğini kendi ifadeleriyle kullanma yeteneklerini geliştirdiler.
İhl Meslek dersi öğretmenlerimizin öğrencilerle Namazın önemine dair yapmış oldukları sohbet ve programlar sonucunda öğrencilerimiz duygu ve düşüncelerini komposizyon çalışmasıyla ifade ettiler.
Vakti Kuşanmak projesi kapsamında İhl Meslek Dersi öğretmenimiz ve öğrecilerimizin hazırlamış olduğu ''Emojilerle Namaz Panosu''
Ramazan ayına günler kala İhl Meslek Dersi öğretmenlerimiz Sümeyye ÇETİN, Muhammed MERCAN, Abdullah ŞİMŞEK tarafından hazırlanan ramazan ayı programı okulumuz öğrecilerine sunuldu. Program Kuranı Kerim tilavetiyle başlayarak ilahi,şiir ve tiyatroyla devam etti.Program sonunda öğrencilerimize ikramda bulunuldu.
Okul Psikolojik Danışmanımız Kübra Sertel tarafından 12. Sınıf öğrencilerime yönelik Motivasyon ve Etkili Ders Çalışma semineri
YKS ve MSÜ sınavları, konular ve bölümlerle ilgili bilgilendirme ve İmam Hatip Liselerinin başarıları ile illi bilgilendirmenin yapıldığı HEDEF YKS 2024 panosu
Çinar Anadolu imam Hatip Lisesi olarak 11 ve 12.sınıf ögrencilerimizin meslekleri tanimasi ve kariyer
planlamasi yaparken dogru kisilerden bilgi almasi amaciyla düzenledigimiz Kariyer Günlerine Avukat Muhammed Yasir Tekdal katilmistir. Konugumuza katilimindan ve
sunumundan dolayi tesekkür ediyoruz.
Okulumuz 12. sınıf öğrencilerine motivasyonlarının artması ve kaygılarının azalması amacıyla kahvaltı etkinliği düzenlendi.
Okulumuzu ziyarette bulunan İlçe Sağlık Müdürlüğü doktorları öğrencilerimize Çölyak, Diyabet Tip1/Tip2 ve erken yaşta kanser ile ilgili önemli bilgiler vererek öğrencilerimizde farkındalık oluşturdular.
6 Şubat depremlerinin yıl dönümünde okulumuzda öğrenci ve öğretmenlerimizin katılımıyla "deprem anı ve tahliye uygulaması" gerçekleştirildi. 6 Şubat depremlerinde hayatını kaybedenleri anmak amacıyla 1(bir) dakikalık saygı duruşunda bulunuldu.
Dilimiz Zenginliğimiz Projesi Aralık ayı çalışmalarında Safahat Sözlüğünden seçilen en az 3 kelimenin yer aldığı afişler ve sözlük kapakları öğrencilerimiz tarafından hazırlanmıştır. Hazırlanan afişler ve sözlük kapakları içerisinden en iyileri seçilerek İlçe Milli Eğitime gönderilmiştir.